selamat datang ke....

Sponsor Utama

Friday, April 2, 2010

TERHAD : TAWARAN HEBAT!!!

Saya cukup gembira harini kerana rezeki yang TUAN PUNYA DUNIA berikan kepada hamba Nya in cukup melimpah ruah...Jadi, sebagai tanda syukur saya, suka citanya saya ingin membuat promosi hebat pada hari ini menerusi program rm20segera.com. Bagi yang masih
tak tau apa itu rm20segera, cuba baca info di bawah ini..

CIRI-CRI HEBAT RM20SEGERA.COM


Modal Rendah Hanya RM20.00

100% komisyen milik anda

Web promosi percuma

Tanpa melalui akaun bank admin

Komisyen terus ke akaun bank anda

Terima SMS duit dah masuk ke akaun


Untuk maklumat lanjut sila layari www.rm20segera.com
Tapi, memandangkan harini saya rasa amat gembira, saya ingin mengumumkan yang saya akan akan memberi DISKAUN sebanyak 50%!!! bg sesapa yang join rm20segera.com di bawah link saya. Tawaran ini Sah hingga 7 April 2010 (Rabu ini) SAHAJA!

Cepat!

HANYA RM10 SAHAJA!

Daftar di sini
JOIN RM20SEGERA.COM

Bukan itu sahaja...setelah akaun anda aktif, saya akan memberikan anda 3 buah e-book rahsia PERCUMA yang mana akan memberikan anda panduan untuk menjana duit dgn internet
dan memulakan bisnes internet dgn mudah!

e-book 1- 5 Rahsia Sulit Untuk Kaya Di Internet
e-book 2- Asas Bisnes Internet
e-book 3- Panduan asas Memulakan Perniagaan Internet

PERHATIAN!
Tawaran ini Sah hingga 7 April 2010 (Rabu ini) SAHAJA!

Seelah mendaftar dengan rm20segera, anda hanya perlu login semula
di rm20segera.com dan ikut arahan yang tertera unuk aktifkan akaun anda.
Jika ia menyuruh anda membuat bayaran rm20 ke akaun saya
(MUHAMMAD SHUKRI BIN SAHARI-MAYBANK-155108761185),
anda hanya perlu membuat bayaran sebanyak
RM10 sahaja!
Ingat, RM10 SAHAJA tau...
Selepas akaun anda berjaya diaktifkan, saya akan send e-book percuma
di atas dalam masa 24jam menerusi email anda.


klik disini untuk ke laman rm20segera.com
JOIN RM20SEGERA.COM

Ingat! Tawaran ini hanya sah sehingga 7 April 2010 (Rabu) sahaja!!!
Jadi, aktifkanlah akaun anda segera sebelum terlambat!
Keputusan ditangan anda. Anda yang tentukan jalan yang mana yang bakal menguntungkan anda!

p/s:Untuk maklumat lanjut sila layari

atau sms ke-
EN. SHUKRI-0196107105

No comments:

Post a Comment